Projekty i wdrożenia e-commerce na Magento 2. 
Poznaj szczegóły oferty.

12 lat

doświadczenia w e-commerce

5 lat

najdłuższa, nieprzerwana współpraca

+70%

wzrost konwersji z dnia na dzień po wdrożeniu nowego interfejsu

480%

rozwój Klienta od rozpoczęcia współpracy

Co nas wyróżnia? 
Doradczy i partnerski charakter współpracy.

Tworzymy rozwiązania B2B i B2C. Pracujemy w bliskim kontakcie z naszymi klientami, pomagając budować przewagę na wymagającym rynku sprzedaży internetowej. Tworzymy sklepy w oparciu o Magento 2 i budujemy dedykowane silniki sklepowe.

Porozmawiajmy o współpracy.

Silniki sklepowe i technologie.

Pracujemy na silniku Magento 2 oraz mamy bogate doświadczenie w rozwiązaniach dedykowanych. 

Responsive Web Design to dzisiaj za mało. Frontend budujemy w oparciu o Progressive Web Aps (PWA), a zatem technologię, która umożliwia kilkukrotnie szybsze działanie w porównaniu do obecnie najpopularniejszych rozwiązań.

Główne technologie, w których pracujemy to PHP, Angular, node.js, HTML/CSS.

Zarządzamy infrastrukturą Klienta. Konfigurujemy dedykowane serwery, utrzymujemy hosting i zapewniamy nieprzerwane funkcjonowanie serwisów.

UX / UI – rozumiemy użytkownika

Rozumiemy, że nasi Klienci chcą zbudować taki sklep, aby użytkownik do niego powracał, ponieważ generuje to „najtańszy ruch” w sklepie internetowym. Dbałość o interfejs e-sklepu pozwala również zminimalizować odrzucenia na stronie, zmniejszyć liczbę porzuceń koszyka, zwiększyć wartość koszyka, a finalnie zwiększyć przychód.


Zobacz UX / UI na przykładzie BAST

Wizerunek, komunikacja i trendy.

W większości projektów zadanie, które jest przed nami stawiane brzmi: „zwiększyć sprzedaż i wyprzedzić konkurencję”. Oznacza to, że w naszej pracy zajmujemy się m.in. analizą rynku, zrozumieniem końcowych użytkowników, zidentyfikowaniem trendów i zbudowaniem takiej komunikacji, aby użytkownik czuł, że woli zrobić zakupy w tym, a nie innym miejscu. 
W ramach naszych usług projektujemy identyfikacje wizualne, budujemy strategie komunikacji dla marek, badamy nasze założenia i osadzamy marki na ścieżce przecinającej się z nadchodzącym trendami.


Zobacz X-Lander

Integracje - ERP i systemy zewnętrzne.

Wdrażaliśmy projekty sklepów internetowych, innych aplikacji webowych oraz mobilnych,
integrując je m.in. z:

•  Comarch Optima 
•  Comarch XL 
•  SAP 
•  Streamsoft Prestiż 
•  Subiekt 
•  WF-Mag.

 

Wykonaliśmy dziesiątki integracji z systemami zewnętrznymi. Bez problemu radzimy sobie z komunikacją, korzystając z REST API, SOAP, wymianą plików XML, CSV, pobieraniem danych z FTP, SFTP czy pobieraniem danych z załączników znajdujących się we wiadomościach e-mail. Jesteśmy w pełni elastyczni. W zależności od potrzeb projektu doradzimy wybór optymalnego rozwiązania.

marek

Masz pytania? Chciałbyś poznać ofertę?

Skontaktuj się z Michałem!

Przebieg współpracy – pierwsze kroki

1. Skontaktuj się z nami, opracujemy zakres prac.

Każdy z projektów rozpoczyna się od określenia jego wymagań i potrzeb. Czasem jest to dokument, czasami e-mail, a czasami rozmowa face-to-face. Z uwagi na fakt, że niemal we wszystkich wypadkach celem projektów jest „uruchomienie lub zwiększenie sprzedaży”, podczas rozmowy skupiamy się na zoptymalizowaniu drogi, która prowadzi do tego celu. W dotychczasowej historii obieraliśmy różne kierunki – od optymalizacji konwersji i zmianę interfejsu (wzrost sprzedaży z dnia na dzień +70%), przez uruchomienie działań marketingowych, rozwój funkcjonalności sklepu po kompleksowe działania, których owocem jest wzrost sprzedaży o 80% i awans naszego Klienta na pozycję krajowego lidera w swojej branży.

2. Dobór metodyki, planowanie projektu.

W zależności od strategicznej decyzji o rozłożeniu sił pomiędzy prace programistyczne, a projektowe i marketingowe, tworzymy proces projektowy dopasowany do wymagań Klienta, specyfiki rynku, wdrożonych rozwiązań IT, jakości komunikacji marki itp.

3. Bliska współpraca i systematyczne dostarczanie wartości.

Utrzymujemy i rozwijamy projekty po ich uruchomieniu, a proces wsparcia dalszego rozwoju oprogramowania i dialogu jest kontynuowany nawet po jego zakończeniu. Dostarczając rozwiązania, a także wiedzę i doświadczenie z rynku e-commerce, jesteśmy najbardziej efektywni, jeżeli nieustannie prowadzimy dialog z Klientem. Dzięki temu rozwiązania, które proponujemy są optymalnymi inwestycjami z punktu widzenia biznesu Klienta.

Porozmawiajmy o współpracy.

Zrealizowaliśmy już ponad 300 projektów.

Rozwój sprzedaży w e-commerce wymaga koordynacji wielu zagadnień, m.in: 
  • odpowiedni silnik sklepowy, 
  • niezbędne i niezawodne integracje z systemami ERP i pokrewnymi, 
  • pozycjonowanie sklepu (SEO),
  • kampanie w wyszukiwarce (SEM),
  • zarządzanie wizerunkiem marki,
  • testy i optymalizacja konwersji,
  • polepszanie user experience.
  • opracowywania i wdrażania nowych funkcjonalności

 

Mamy doświadczenie w branżach takich jak:
  • elektryczno-oświetleniowa, 
  • stolarka otworowa, 
  • lifestyle / odzież, 
  • zabawki, 
  • materiały budowlane, 
  • rynek energetyczny.


Zobacz nasze realizacje

Partnerska współpraca

Rozpoczynając współpracę z nami, możesz liczyć na zaangażowanie i doświadczenie całego Zespołu. Z uwagi na fakt, że prace nad danym projektem osobiście koordynują właściciele grupy KMK – Marek Kozik i Michał Kozik, Twój biznes zyskuje wsparcie dwóch dodatkowych osób. Marek i Michał to nie tylko wykonawcy prac, ale partnerzy rozumiejący Twoją firmę. 

To oznacza, że zawsze możesz oczekiwać od nas dyskusji o swoich wymaganiach i potrzebach zmiany. Nie realizujemy ślepo postawionych przed nami zadań – zawsze prowadzimy dialog, podpowiadając bardziej efektywne sposoby na osiągnięcie założonych rezultatów.


Zobacz nasze realizacje

Opinie naszych klientów

„Zespół grupy KMK wykazał się zaangażowaniem i rzetelnością, w realizacji przejawiali inicjatywę, proponując niestandardowe podejście z nastawieniem na realizację naszych celów biznesowych. Relacje i zarządzanie projektem oceniam bardzo dobrze.”

„Współpraca ta zaowocowała naszym rozwojem i stabilnością wewnętrzną, a sama forma kontaktów biznesowych oparta w dużej mierze na wzajemnym zaufaniu i poszanowaniu jest dziś coraz rzadziej spotykana, a jednocześnie jest niezmiernie efektywna w biznesie.”

„Współpraca z grupą KMK to gwarancja profesjonalizmu i rzetelności wykonania powierzonych zespołowi firmy zadań. Terminowość, dokładność, ale i cenna kreatywność to cechy, które mieliśmy okazję poznać, obserwując współpracę grupy KMK z naszymi klientami. Ich zadowolenie pozwala nam rekomendować współpracę z grupą KMK, biznesowym partnerom oraz wszystkim poszukującym rzetelnego partnera w działaniach z zakresu IT i marketingu.”